مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-07پزشكي

کلان بیمارستان غدیر شاهکار مهم بیمارستان سازی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به افتتاح کلان بیمارستان غدیر، گفت: این بیمارستان شاهکار مهم بیمارستان سازی نوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی، در برنامه میز اقتصاد شبکه خبر، با بیان اینکه بیمارستان غدیر از نظر سازه ای، ابنیه، عمرانی و تجهیزاتی، بیمارستانی نوین است، اضافه کرد: به طور مثال در ساخت این بیمارستان از روش ها و سازه های بسیار مقاوم در برابر زلزله استفاده شده است.

وی در ادامه به سایر ویژگی های ساخت بیمارستان غدیر اشاره کرد و گفت: سقف این پروژه توسط کامپوزیت (ترکیبی از بتن و فولاد) ساخته شده که در عین عایق بندی مناسب، موجب استحکام بیشتر سازه شده است.

زالی توضیح داد: در نمای بیمارستان نیز از سرامیک خشک استفاده شده، امروزه در ساخت بیمارستان های نوین، سرامیک های خشک به دلیل نصب آسان، قابلیت تعویض و شست و شو، مقاومت کافی و ایزولاسیون صوتی مورد توجه است.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهدای تجریش یکی از مهمترین بیمارستان های ارجاعی کشور است، ادامه داد: تقریباً اکثر تخصص ها در بیمارستان شهدای تجریش به مردم خدمت ارائه می دهند، نکته اینجاست که در بیمارستان جدید غدیر علاوه بر خدمت رسانی در تمام رشته ها و تخصص ها، توسعه این خدمات نیز در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلان بیمارستان غدیر شاهکار مهم بیمارستان سازی است

کلان بیمارستان غدیر شاهکار مهم بیمارستان سازی است