مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-23سياسي

ملت اجازه تکرار رفتار کوفیان با مسلم در جمهوری اسلامی را نمی دهند


مردم ما هرگز نمی گذارند که فاجعه رفتار مردم کوفه با مسلم بن عقیل در جمهوری اسلامی ایران تکرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: در دوران استعمار جدید، مواد مخدر به صورت حربه ای در دست استکبار جهانی قرار گرفته تا از این طریق اهداف خود را دنبال کنند.

خطیب جمعه قم ابراز داشت: اعتیاد عاملی مهم در بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی از جمله بروز طلاق ها، شرارت ها، همسر و کودک آزاری، قتل عمد، سرقت ها و جرایم منکراتی است که نهادهای مؤثر در نظرسنجی ها خانواده ها، دولت و سازمان های مردم نهاد اعلام شدند و برای مقابله با مواد مخدر باید خانواده ها و مسئولان در تمامی سطوح فعال شوند تا جلوی این بلای خانمان سوز گرفته شود.

آیت الله سعیدی گفت: خانواده ها هر روز باید از خود بپرسند که فرزندشان کجاست و با چه کسانی در ارتباط است و در این ارتباطات چه اقداماتی انجام می دهد.

وی با اشاره به ششم تیرماه سالروز حمله و سو قصد به رهبر معظم انقلاب گفت: با نگاهی فرصت محور بیان می شود که این روز یادآور وجود شخصیتی الهی است که نه تنها رهبر ایران اسلامی بلکه رهبر تربیتی دنیا و جبهه مقاومت و راهبر جبهه حق علیه باطل است و آیت الله خامنه ای در این عرصه نیابت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت اجازه تکرار رفتار کوفیان با مسلم در جمهوری اسلامی را نمی دهند

ملت اجازه تکرار رفتار کوفیان با مسلم در جمهوری اسلامی را نمی دهند