مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-17سياسي

فرقه ها به دنبال تغییر هویت در جوامع اسلامی هستند


مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فرقه ها به دنبال تغییر هویت درجوامع اسلامی هستند، گفت: استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی ازاهداف نظام سلطه در فرقه سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی سیفایی شامگاه شنبه در همایش نقد بهاییت در دانشگاه پیام نور تبریز که به همت مرکز مشاوره معنوی تبریز ترتیب داده شده بود، با اشاره به موضوع فرقه سازی و حمایت نظام سلطه از این جریانات گفت: در این میان فرقه بهاییت با داشتن انحرافات و بدعت های فراوان سعی دارد خود را به عنوان یک دین معرفی کند اما در واقع یک تشکیلات سیاسی در خدمت استعمار و نظام سلطه است.

وی ضمن برشمردن مخاطرات فرقه ها خاطر نشان شد: این جریان های منحرف با ایجاد مباحث غلط که عموماً در پشت نقابی از الفاظ فریبنده قرار دارد، به دنبال تغییر هویت در امت اسلامی، مشغول سازی و استحاله فرهنگی و دینی آنها هستند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: فرقه سازی ابزاری است که استکبار با هدف مشغول سازی و هویت زدایی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی از آن حمایت و پشتیبانی می کند و فرقه ضاله بهاییت از مهمترین جریان های انحرافی در خدمت نظام سلطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرقه ها به دنبال تغییر هویت در جوامع اسلامی هستند

فرقه ها به دنبال تغییر هویت در جوامع اسلامی هستند