مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-02دانش

ابلاغ آیین نامه اجرایی طرح کوآپ با نام دانشگاه مازندران به دانشگاه های کشور


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران از ابلاغ آیین نامه اجرایی طرح کوآپ با نام دانشگاه مازندران به دانشگاه های کشور خبرداد.

- ایسنا/مازندران معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران از ابلاغ آیین نامه اجرایی طرح کوآپ با نام دانشگاه مازندران به دانشگاه های کشور خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر جمال قاسمی امروز 11 تیرماه با اشاره به دست آوردها و نتایج مثبت حاصل از سه دوره برگزاری طرح کوآپ (کار و آموزش پایدار دانشجویان) در دانشگاه مازندران، از ابلاغ آیین نامه اجرایی این طرح از سوی وزارت علوم با نام این دانشگاه به سایر دانشگاه های کشور خبر داد.

وی با بیان این که طرح کوآپ با هدف کار و آموزش پایدار دانشجویان در دوران تحصیل و فراغت از تحصیل برگزار می شود، افزود: به موجب این طرح، دانشجویان یک ترم کامل تحصیلی که بهمن ماه تا شهریورماه را شامل می شود به صنایع معرفی می شوند و به صورت تمام وقت، ترم تحصیلی خود را در آن واحد صنعتی سپری می کنند و پس از پایان دوره کارآموزی در واحدهای صنعتی، دوباره به دانشگاه برگشته و مابقی واحدهای تحصیلی خود را آموزش می بیند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران با تاکید بر این که صنایع استان در اجرای این طرح مشارکت خوب و فعالی داشتند، گفت: اجرای موفق طرح کوآپ در دانشگاه مازندران، زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آیین نامه اجرایی طرح کوآپ با نام دانشگاه مازندران به دانشگاه های کشور

ابلاغ آیین نامه اجرایی طرح کوآپ با نام دانشگاه مازندران به دانشگاه های کشور