مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-05اجتماعي

ارتقاء 5 درصدی هنرستان های مازندران در شاخص کشوری


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران، از ارتقاء شاخص های مهارت آموزی در سطح هنرستانهای این استان نسبت به کشور خبر داد وگفت: با اعلام شاخص های جدید، - ایسنا/مازندران معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران، از ارتقاء شاخص های مهارت آموزی در سطح هنرستانهای این استان نسبت به کشور خبر داد وگفت: با اعلام شاخص های جدید، مازندران در زمینه مهارت آموزی هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفه ای و کارودانش حدود 5 درصد از شاخص کشوری بالاتر است.

مصطفی جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر شاخص کشوری مهارت آموزی درسطح هنرستانهای کارودانش وفنی وحرفه ای حدود 41 درصد است که این شاخص درمازندران بیش از 46 درصد است.

وی اضافه کرد، با توجه به رویکرد جدی مهارت آموزی وگرایش وعلاقمندی خانواده ها برای آینده شغلی فرزندان به سمت حرفه آموزی، با مدیریت برنامه محوری می تواند این شاخص را حتی ارتقاء داد.

وی ادامه داد، یکی از برنامه های محوری دراین زمینه استانداردسازی، ایجاد ونوسازی کارگاه ها وآزمایشگاه های مورد نیاز درسطح هنرستانهای فنی وحرفه ای وکارودانش درمازندران است که برابر اولویت ها وتخصیص منابع مالی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء 5 درصدی هنرستان های مازندران در شاخص کشوری

ارتقاء 5 درصدی هنرستان های مازندران در شاخص کشوری