مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:392023-07-06سياسي

شکستگی لوله آب کیانشهر اهواز اصلاح شد/فشار آب ملاشیه تا دوشنبه تنظیم می شود


مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان درباره گلایه شهروندان از مشکلات آب شرب کیانشهر، گفت: شکستگی لوله آب کیانشهر اهواز اصلاح شد و هیچ مشکلی ندارد؛ هر زمان در طول روز کیفیت آب پایین آمد اطلاع دهید.

- محمد رضا کرم نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ساعتی قبل در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: خط لوله ای 300 متری در کیانشهر اهواز از روز گذشته دچار شکستگی شد.

وی افزود: معمولا خطوط اصلی وقتی فشار آب بالا باشد، گل و لای منطقه را با خود همراه می کند اما این مشکل آنی و مقطعی است، اگر مصرف بالا باشد سریعتر گل و لای تخلیه می شود و اگر مصرف کم باشد، دیرتر تخلیه می شود.

کرم نژاد عنوان کرد: اکنون در منطقه کیانشهر حاضر شدیم و مشاهده کردیم که آب خوب شده و برگشته است؛ یعنی گل و لای شکستگی تخلیه شده و آب تمیز است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: این مسئله به معنی خرابی آب منطقه نیست به دلیل آنکه برای رودخانه و تصفیه خانه اتفاقی نیفتاده است؛ تنها شکستگی لوله بوده که رفع شده و حالا فشار و کیفیت آب مناسب است.

وی در خصوص گل آلود بودن  آب در ساعاتی از روز در کیانشهر اهواز، بیان کرد: هر زمان این اتفاق افتاد به من اطلاع دهید؛ زیرا اینجا نزدیک تصفیه خانه آب شماره 2 است و تقریبا از محل پروژه آب غدیر تأمین می شود که ای سی آن حدودا 400 است و کیفیت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی لوله آب کیانشهر اهواز اصلاح شد/فشار آب ملاشیه تا دوشنبه تنظیم می شود

شکستگی لوله آب کیانشهر اهواز اصلاح شد/فشار آب ملاشیه تا دوشنبه تنظیم می شود