مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 23:252023-06-24ورزشي

داوران الهامی را بازنده مسابقات MMA معرفی کردند


مازیار الهامی مبارز ایرانی کشورمان در چارچوب مسابقات MMA امشب علی رغم بازی زیبایی که داشت با رای داوران نتیجه را واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مازیار الهامی کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته ایران که چندین سال است به عنوان یک فایتر ایرانی در مسابقات MMA مبارزه می کند، امروز شنبه سوم تیرماه سال1402 به مصاف نماینده کشور جمهوری آذربایجان رفت و این دیدار در نهایت با رای داوران به سود نماینده آذربایجان تمام شد.

الهامی که با سازمان octagon قرارداد دارد،  ساعاتی پیش در شهر آلماتی کشور قزاقستان به مصاف گوندوز نبی او   از کشور جمهوری آذربایجان رفت و علی رغم مبارزات زیبای که به نمایش گذاشت، موفق نشد نظر داوران را جلب کند و در نهایت داوران رای به سود گوندوز نبی او دادند.

مازیار الهامی که سال ها عضو تیم ملی کاراته ایران بود، دو مدال برنز در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در سالهای 2002 و 2012 بدست آورد و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز صاحب 4 مدال آسیایی در رشته کاراته را دارد، الهامی در چارچوب مسابقات MMA موفق به کسب 7 پیروزی شده و متاسفانه پنجمین باخت را نیز تجربه کرد.

گوندوز نبی او از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی آذربایجان بوده و در مسابقات MMA موفق به کسب 8 پیروزی تاکنون شده است و سه باخت نیز در کارنامه این مبارز آذربایجانی دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران الهامی را بازنده مسابقات MMA معرفی کردند

داوران الهامی را بازنده مسابقات MMA معرفی کردند