مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 01:302023-06-24فرهنگي

آقای جام جَم! بچه های ما را نینداز در آغوش جِم...


با سپردن نظارت بر شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما در عمل بچه های ما را می اندازند در آغوش رایگان ترین سرگرمی ممکن که همان شبکه های ماهواره ای است.

- عصر ایران؛ مهرداد خدیر- واکنش منفی هنرمندان ایران به مصوبه واگذاری نظارت بر سریال های شبکه نمایش خانگی به سازمانی زیر نظر صدا و سیما به تنهایی کافی است تا نشان دهد نه جامعه به معنی عام آن و نه جامعه هنرمندان پذیرای این امر نیست اما مرغ پیمان جبلی و وحید جلیلی یک پا دارد و خیال می کنند با این ابزار می توانند توجه مردم را به صدا و سیما بازگردانند.

رسانه ملی که نگران است خدای ناکرده مسکو سقوط نکند و مجریان آن اجازه ندارند هر سؤالی را از رییس جمهوری بپرسند ولو درباره روسری زنان باشد و حق ندارند از تعجب دهان گرد کنند وقتی ابراهیم رییسی مدعی می شود تورم را 20 درصد کم کرده حالا سراغ شبکه نمایش خانگی رفته و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم بر آن مًهر تایید زده است.

با مزه این که امر فرهنگ در دست شورای عالی انقلاب فرهنگی است و فضای مجازی هم در اختیار شورای عالی فضای مجازی، امنیت وسیاست نیز دست شورای عالی انقلاب فرهنگی و اقتصاد و مولد سازی یا فروش اموال دولتی هم در اختیار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بعد در مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات بحث می کنند و رییس جمهوری پیشین نگران است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای جام جَم! بچه های ما را نینداز در آغوش جِم...

آقای جام جَم! بچه های ما را نینداز در آغوش جِم...