مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-02اقتصادي

تعهد اشتغال یک هزار و 619 نفر شهرستان بهار در سال 1402


سهمیه تعهد اشتغال شهرستان بهار در سال جاری یک هزار و 619 نفر است که از این سهمیه در سه ماه ابتدای امسال 350 نفر معادل 22 درصد محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر مجتبی فیض اللهی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهار، اظهار کرد: دستگاه هایی که کمتر از 35 درصد به تعهد اشتغال خود در سه ماه ابتدای امسال عمل کرده اند، باید برای سه ماه دوم امسال 50 درصد تسهیلات خود را معرفی و کارسازی کرده باشند.

وی افزود: همچنین افرادی که تسهیلات دریافت می کنند، باید قبل و بعد از اجرای طرح توسط دستگاه ذیربط راستی آزمایی شود تا تسهیلات مورد نظر به منظور اهداف ویژه هزینه شده باشد.

فرماندار بهار با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده اهتمام بانک ها در اعمال ساده ترین راه در پرداخت تسهیلات به افراد ضروری است چراکه بهره وری این طرح ها به رشد و توسعه اقتصاد شهرستان کمک شایانی خواهد داشت، گفت: همچنین دستگاه ها در جذب اعتبارات شناور بیشتر و جذب اعتبارات بیشتر مشاغل خانگی، معرفی هر چه سریع تر کمیته نظارت هر یک از دستگاه ها و نظارت دستگاه های اجرایی به تسهیلات مختص به خود از دیگر اهتمام بیشتری داشته باشند.

فیض اللهی خاطرنشان کرد: سهمیه تعهد اشتغال شهرستان بهار در سال جاری یک هزار 619 نفر است که از این سهمیه در سه ماه ابتدای امسال 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد اشتغال یک هزار و 619 نفر شهرستان بهار در سال 1402

تعهد اشتغال یک هزار و 619 نفر شهرستان بهار در سال 1402