مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 20:152023-06-27فرهنگي

اما و اگر در پخش یک سریال تلویزیونی


پخش سریال تلویزیونی «بازپرس» که قرار بود همزمان با هفته قوه قضاییه روانه آنتن شبکه یک تلویزیون شود، با اما و اگر مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سریال بازپرس یکی از مجموعه های مهم تلویزیونی است که سوژه ای حساس درباره برخی پرونده های قضایی واقعی دارد و طبق اعلام روابط عمومی این سریال، قرار بود همزمان با هفته قوه قضاییه به پخش برسد.

اما حالا صدور یک ابلاغیه پخش این سریال را با اما و اگرهایی مواجه کرده است.

این سریال به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، نویسندگی حسین تراب نژاد و کارگردانی احمد معظمی در سکوت کامل خبری تولید شد و طی چند روز اخیر تیزرهای آن از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

حالا طبق ابلاغیه با شکایت شاکی خصوصی و طبق نظر مرجع قضایی و با دستور شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه با موضوع ماده 29 قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان حکم به توقف پخش سریال داده شده است.

در بخشی از این حکم که خطاب به معاونت سیما و مدیر شبکه یک صادر شده، آمده است: از آن جا که پرونده در حال رسیدگی است، لکن علی رغم علم و اطلاع تهیه کننده و تیم تولید به این که تا مشخص شدن نتیجه رسیدگی می بایستی وفق مقررات از هرگونه اقدام که منجر به نقض حقوق شاکی شود، خودداری نمایند و اینکه سازمان محترم صداوسیما خود، بالاترین الگو برای رعایت صی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگر در پخش یک سریال تلویزیونی

اما و اگر در پخش یک سریال تلویزیونی