مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-04اقتصادي

نصب کنتورهای هوشمند برق بر روی چاه های کشاورزی اولویت وزارت نیرو


وزیر نیرو با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در حوزه مدیریت منابع آب کشور توزیع عادلانه آب است، افزود: اکنون درشرایطی قرار داریم که برخی چاه های کشاورزی بیش از 11برابر سقف مجاز آب برداشت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در نشست مشترک با مدیران ارشد منابع آب ایران و مدیران عامل و معاونان حفاظت و بهره برداری شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور اظهار داشت: کاهش قابل توجه سرانه آب کشور در حالی رقم خورده که میزان نیاز آبی کشور به واسطه توسعه افزایشی است.

وی افزود: امروز تأمین رفاه مردم و افزایش آن وابستگی بسیار بالایی به تأمین آب کافی و چگونگی مدیریت منابع آب دارد.

محرابیان با طرح این پرسش که بهترین راه و روش مدیریت منابع آب کشور در شرایط کنونی چیست؟ ادامه داد: پاسخ درست و علمی به این پرسش را می توان کلید توسعه کل کشور در ابعاد و زمینه های مختلف توصیف کرد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه مدیریت درست منابع آب و اجرای سریع پروژه های آبی دو محور اصلی فعالیت های مدیریتی وزارت نیرو در حوزه آب است، خاطرنشان کرد: معنای اصلی اینکه میزان تقاضای آب در کشور افزایش قابل توجهی یافته، رشد و پیشرفت و افزایش رفاه عمومی است که این موضوع نیز یکی از افتخارات انقلاب اسلامی در طول دهه های گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب کنتورهای هوشمند برق بر روی چاه های کشاورزی اولویت وزارت نیرو

نصب کنتورهای هوشمند برق بر روی چاه های کشاورزی اولویت وزارت نیرو