مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 23:422023-07-22حوادث

محموله مرغ قاچاق در شهرستان قاینات توقیف شد


فرمانده انتظامی شهرستان قاینات خراسان جنوبی گفت: تریلی حامل سه هزار و 780 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجندبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود زال بیکی روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه ولی عصر شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از تریلی، سه هزار و 780 قطعه مرغ قاچاق و فاقد هر گونه مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از سه میلیارد و 780 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 300 کیلو ماهی غیرمجاز در طبس فرمانده انتظامی شهرستان طبس هم گفت: ماموران انتظامی بخش دیهوک در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله مرغ قاچاق در شهرستان قاینات توقیف شد

محموله مرغ قاچاق در شهرستان قاینات توقیف شد