مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-05اقتصادي

تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی حسین آباد بهشهر + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، برای نخستین بار مدیرعامل، سهامداران و دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل استقرار این صنعت مادر واقع در روستای حسین آباد بهشهر حضور یافتند و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

- پس از سوال خبرنگاران درباره مجوز، قاسم خلیل خلیلی اعلام کرد: اینجا میانکاله نیست، اینجا حسین آباد است و ما قرار نیست در میانکاله پتروشیمی ایجاد کنیم.

دست اندرکاران شرکت پتروشیمی مازندران مهمترین مشکل پیش روی اجرای این طرح را سوء استفاده برخی از رسانه های معاند از عنوان منطقه حفاظت شده میانکاله عنوان کردند و خطاب به اصحاب رسانه اعلام کردند که فاصله محل اجرای کارخانه پتروشیمی با منطقه حفاظت شده میانکاله 4.

5 کیلومتر است و این یعنی به هیچ یک از سه مقوله پرندگان، گیاهان و جانوران و آب و هوای منطقه آسیب نمی رساند.

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مازندران با توضیح این که این شرکت به اسم پتروشیمی گوهر مازندران ثبت شده است و اصلا پتروشیمی میانکاله نیست، گفت: 92هکتار از زمین حسین آباد با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست به صورت رسمی در دفترخانه رسمی ثبت و اسناد شهرستان بهشهر از سوی نمایندگان منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل این شرکت به صورت اجاره 99 ساله واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی حسین آباد بهشهر + فیلم

تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی حسین آباد بهشهر + فیلم