مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:052023-07-19اقتصادي

تلاش برای افتتاح زودهنگام خط دوم مترو شیراز


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در بازدید از خط دوم مترو شیراز گفت: براساس گزارش های ارائه شده و زمان بندی که برای اتمام این پروژه تعیین شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار عبدالرضا عابد روز گذشته به همراه شهردار شیراز از خط 2 مترو بازدید کرد و در جریان آخرین روند این پروژه کلان شهری قرار گرفت.

   وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: باتوجه به پیشرفت و سرعت اجرایی که پروژه خط 2 قطار شهری شیراز دارد، انتظار می رود تا پایان سال جاری فاز یک این خط به بهره برداری کامل برسد.

    عابد با بیان اینکه تنها احداث و بهره برداری از خط مترو برعهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است، خواستار اقدام مسؤولین استانی در راستای تأمین واگن و اقدامات لازم شد.

 شهردار کلان شهر شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الأنبیا(ص) از سه پروژه مهم طرف قرارداد شهرداری با قرارگاه بازدید شد.

  محمدحسن اسدی با اشاره به بازدید صورت گرفته از خط 2 مترو ایستگاه دولت عنوان کرد: براساس برنامه زمان بندی و از پیش تعیین شده و قول مساعد سردار عابد، تا دهه فجر سال جاری عملیات روسازی خط غربی و ایستگاه های نیمه تمام فاز یک خط 2 مترو به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افتتاح زودهنگام خط دوم مترو شیراز

تلاش برای افتتاح زودهنگام خط دوم مترو شیراز