مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-02فرهنگي

کتاب «فرهنگ ها و لغت نامه ها» منتشر شد


کتاب «فرهنگ ها و لغت نامه ها» شامل برگزیده ای از مقالات دانشنامه زبان و ادب فارسی توسط انتشارات فرهنگستان زبان و ادب فارسی منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب فرهنگ ها و لغت نامه ها شامل برگزیده ای از مقالات دانشنامه زبان و ادب فارسی توسط انتشارات فرهنگستان زبان و ادب فارسی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب فرهنگ ها و لغت نامه ها ؛ شامل برگزیده ای از مقالات دانشنامه زبان و ادب فارسی به سرپرستی اسماعیل سعادت و سمیه پهلوان توسط انتشارات فرهنگستان زبان و ادب فارسی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

مسعود جعفری جزی، مدیر گروه دانشنامه تحقیقات ادبی، در گفت وگو با روابط عمومی فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: دانشنامه زبان و ادب فارسی کتاب ارزشمندی است که با مدیریّت و نظارت استاد اسماعیل سعادت در فرهنگستان زبان و ادب فارسی منتشر شده است.

پس از انتشار این مجموعه تصمیم گرفته شد تا کتاب های مختصری حاوی مقالاتی که در یک موضوع و مضمون واحد در دانشنامه منتشر شده، گردآوری و منتشر شود تا دسترسی به مطالب آسان تر باشد.

تاکنون 14 عنوان از این مجموعه منتشر شده است.

وی افزود: سایر جلدهای این مجموعه در سال 1398 منتشر شده و تأخیر چند ساله موجب شد تا 10 مدخل جدید نیز به این کتاب اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «فرهنگ ها و لغت نامه ها» منتشر شد

کتاب «فرهنگ ها و لغت نامه ها» منتشر شد