مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-09اجتماعي

درختکاری در ارتفاعات با مشارکت مردم، فرهنگ سازی شود


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: آنچه در محیط روستا کاشته می شود، درخت مثمر است و باید درختکاری درارتفاعات با مشارکت مردم فرهنگ سازی شود و متناسب با هر اقلیم درخت بومی منطقه شناسایی، - ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: آنچه در محیط روستا کاشته می شود، درخت مثمر است و باید درختکاری درارتفاعات با مشارکت مردم فرهنگ سازی شود و متناسب با هر اقلیم درخت بومی منطقه شناسایی، کاشته و نگهداری شود.

محمدجواد عبدالکریمی شامگاه 17 تیرماه در همایش شهرداران و دهیاری های شهرستان بم با اشاره به اینکه باید روستاها توانمند شوند، اظهار کرد: در روستا، دهیار برابر با فرماندار و شهردار است و دهیار علاوه بر کارهای عمرانی باید در مسائل نظارتی هم ورود کند تا پول دهیاری ها هزینه کارهای خارج از چارچوب نشود.

وی با تاکید بر همکاری مردم با دهیاران افزود: باید جایگاه دهیار توسط مردم تکریم شود و مورد بی احترامی قرار نگیرد و این یکی از اهداف تعریف شده ماست.

عبدالکریمی بر پیگیری مسائلی از قبیل راه اندازی تعاونی روستایی، استفاده از انرژی خورشیدی، در نظر گرفتن مناطق صنعتی در طرح هادی روستاها و تعامل بیشتر با بخشداران تاکید کرد و از امضا دو تفاهم نامه با جهاد کشاورزی در خصوص علمی شدن کشاورزی در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختکاری در ارتفاعات با مشارکت مردم، فرهنگ سازی شود

درختکاری در ارتفاعات با مشارکت مردم، فرهنگ سازی شود