مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-05حوادث

طعم شیرین اشتغال زایی برای زنان بی سرپرست با پخت کلوچه


راضیه موسوی که 25 سال سن دارد، همسرش تنها سه ماه پس از ازدواج بر اثر یک اشتباه به زندان می افتد و او می ماند و باری از مشکلات و تنهایی، او اما زانوی غم بغل نگرفت و با اراده و پشتکار یک کارگاه نان و کلوچه سازی راه اندازی و برای خودش و هشت نفر از زنان بدسرپرست .

- خبرگزاری فارس لرستان - نسرین صفربیرانوند، این بانوی کارآفرین که اهل روستای خان آباد الیگودرز است، با زندان رفتن همسرش کاسه چه کنم چه کنم به دست نمی گیرد، بلکه روی پای خود می ایستد و زندگیش را می چرخاند راضیه موسوی که 25 سال سن دارد، همسرش تنها سه ماه پس از ازدواج بر اثر یک اشتباه به زندان می افتد و او می ماند و باری از مشکلات و تنهایی، او اما زانوی غم بغل نگرفت و با اراده و پشتکار یک کارگاه نان و کلوچه سازی راه اندازی و برای خودش و هشت نفر از زنان بدسرپرست و بی سرپرست کسب و کاری ایجاد کرد.

او به دنبال این است که با توسعه کارگاه 50 نفر را مشغول کند، چشم اندازی که با وجود اراده و پشتکار این کارآفرین جوان دور از ذهن نیست.

با این بانوی موفق گفت و گویی انجام داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

  گفتید همسرتان در زندان است؟ بله، سال 96 ازدواج کردم و حدود سه ماه بعد بر اثر یک اشتباه همسرم به زندان افتاد و به 45 سال حبس محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم شیرین اشتغال زایی برای زنان بی سرپرست با پخت کلوچه

طعم شیرین اشتغال زایی برای زنان بی سرپرست با پخت کلوچه