مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-01حوادث

نجات 5 نفر از ساکنان یک آپارتمان مسکونی در پی آتش سوزی یک هایپرمارکت


مدیرعامل آتش نشانی مشهد از عملیات نفسگیر گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات 2 ایستگاه برای مهار آتش سوزی یک هایپر مارکت در شمال شرق این شهر و نجات 5 نفر از میان دود و آتش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آتشپاد دوم مجید فرهادی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه عرضه مواد غذایی درحومه بزرگراه شهید میرزایی ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های 8و37 را به خیابان شهید محبی اعزام کرد.

  وی افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند،آتش سوزی در یک فروشگاه مواد غذایی در طبقه همکف، یک ساختمان مسکونی 4 طبقه رخ داده و دود ناشی از آتش سوزی منجر به محبوس شدن افراد در طبقات بالای این آپارتمان گردیده بود.

نجاتگران و آتش نشانان بلافاصله به صورت همزمان ضمن نجات 5 نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن ، اقدام به مهار حریق مغازه و جلوگیری از سرایت آتش به سایر واحدهای مسکونی این مجتمع و منازل اطراف کردند.

مدیر عامل آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 5 نفر از ساکنان یک آپارتمان مسکونی در پی آتش سوزی یک هایپرمارکت

نجات 5 نفر از ساکنان یک آپارتمان مسکونی در پی آتش سوزی یک هایپرمارکت