مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-14سياسي

قبح زدایی از گناهان بزرگ


آنچه که امروز در غرب به عنوان یک زیست فکری شاهد هستیم محصول فرآورده ها و محصولات به اصطلاح فیلسوفانه عصر مدرن است، این زیست، زیستی سامری مسلک است و نمونه های آن را در طغیان قوم بنی اسراییل، - خبرگزاری فارس ـ یادداشت ـ محمدکاظم انبارلویی: رهبر معظم انقلاب در دیدار طلاب، فضلا و مبلغین حوزه های علمیه فرمودند: جبهه مقابل نظام اسلامی لیبرال دموکراسی است، جبهه ای دروغگو و کذاب، مبارزه با این جبهه تمدنی و جهانی است و نیز فرمودند: اگر سستی کنیم دچار استحاله فرهنگی می شویم و مانند غرب گرفتار قبح زدایی از گناهان بزرگ خواهیم شد در تبلیغ به مبانی فکری دشمن حمله کنید .

مبانی فکری دشمن چیست؟ لیبرال دموکراسی چه می گوید؟ هزینه قبح زدایی از گناهان بزرگ چقدر است؟ 1- آنچه که امروز در غرب به عنوان یک زیست فکری شاهد هستیم محصول فرآورده ها و محصولات به اصطلاح فیلسوفانه عصر مدرن است، این زیست، زیستی سامری مسلک است و نمونه های آن را در طغیان قوم بنی اسراییل، قوم لوط و ثمود و عاد می توان سراغ گرفت.

ترجمه و تألیف و تئوری پردازی و به روزرسانی ایدئولوژی لیبرالیسم به شرح منورالفکرهای وطنی عبارت است از: الف: هیچ چیز مقدس نیست از قید همه مقدسات باید آزاد شد، تنها چیزی که مقدس است همین است که هیچ چیز مقدس نیست!! ب- هیچ کس از پیش خدا حق حکومت ندارد،  حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبح زدایی از گناهان بزرگ

قبح زدایی از گناهان بزرگ