مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-12سياسي

بازدید سرپرست حجاج ایرانی ازروند خروج حجاج کشورمان از فرودگاه جده


سرپرست حجاج ایرانی به همراه رییس سازمان حج و زیارت با حضور در فرودگاه جده از روند خروج و نحوه خدمات دهی به حجاج ایرانی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی به همراه آقای سیدعباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت از روند خروج و نحوه خدمات دهی به حجاج ایرانی در فرودگاه جده بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پس ازدریافت گزارش هایی از تاخیر در برخی پروازهای حج و دلایل آن از جمله عدم ارائه خدمات کافی به شرکت هواپیمایی و زائران ، در فرودگاه جده حضور یافت و از نزدیک ضمن نظارت بر امور و بازدید از بخش های مختلف در مسیر خروج زائران ، به بررسی نحوه ارائه خدمات به حجاج ایرانی پرداخت .

برپایه این گزارش، سرپرست حجاج ایرانی که از سوی رییس ستاد عملیات حج، نماینده شرکت هواپیمایی ایران ایر و دست اندرکاران و مسئولان بخش های مربوطه همراهی می شد با حجاجی که در فرودگاه حاضر و درحال تحویل بار و انجام تشریفات خروج از عربستان بودند گفتگو کرد و نظرات و خواسته های آنان را در خصوص نحوه انتقال به فرودگاه جده، وضعیت فرودگاه ، مدت انتظاربرای ورود به سالن و تحویل بار، انجام تشریفات قانونی برای خروج از عربستان و نحوه تعامل ماموران کشورمیزبان شنید و در مورد برخی نکات توصیه هایی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرپرست حجاج ایرانی ازروند خروج حجاج کشورمان از فرودگاه جده

بازدید سرپرست حجاج ایرانی ازروند خروج حجاج کشورمان از فرودگاه جده