مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 21:402023-06-24اجتماعي

مشاوره در کافه کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی گرگان


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی گرگان از مشاوره و خدمات کارآفرینی در کافه کارآفرینی این مرکز خبر داد.

- ایسنا/گلستان سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی گرگان از مشاوره و خدمات کارآفرینی در کافه کارآفرینی این مرکز خبر داد.

محمدابراهیم زنگانه شامگاه شنبه 3 تیرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان در حال حاضر ازایده های نوآورانه و طرح های کسب وکار دانشجویان ممتاز که پس از اتمام تحصیل در آزمون های ویژه این طرح ها پذیرفته شوند، حمایت می کند.

وی با بیان اینکه در راستای این حمایت، مشاوره و خدمات کارآفرینی در کافه کارآفرینی این مرکز علمی ارائه می شود، ادامه داد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان با 14 سال سابقه آموزش عالی و تربیت حدود 2 هزار دانش آموخته در نظام آموزش مهارتی و ضریب اشتغال دانش آموختگان بالای 75 درصد، جهت نیم سال اول مهر سال تحصیلی 1402 به صورت پذیرش بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی گرگان با تأکید بر اینکه آموزش های عملی و کارورزی دانشجویان این مرکز در محیط های واقعی کار طرف قرارداد و مرتبط با زمینه شغلی رشته ها برگزار و دروس نظری و آزمون ها نیز در نوبت عصر برگزار می شود، افزود: نظر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره در کافه کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی گرگان

مشاوره در کافه کارآفرینی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی گرگان