مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-15اقتصادي

انجام بیش از 600 مورد نمونه برداری از فرآورده های تولیدی اردبیل


سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: تعداد 636 مورد نمونه برداری و آزمون طی 3 ماهه گذشته سال جاری از فرآورده های تولیدی استان اردبیل انجام شده است.

- حسنعلی حسین پور در گفت وگو با اظهار کرد: تعداد 636 مورد نمونه برداری و آزمون توسط کارشناسان اداره کل، کارشناسان شرکت های بازرسی و نمونه برداری و آزمایشگاه های تأیید صلاحیت شده بخش خصوصی از فرآورده های تولیدی استان اردبیل در 3 ماهه گذشته سال جاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی، ارزیابی انطباق آن ها با ضوابط و مقررات استانداردهای ملی است، گفت: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، تمدید و یا در صورت عدم رعایت ضوابط فنی استاندارد، تعلیق و ابطال می شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: عمده تولیداتی که مورد نمونه برداری و آزمون قرار گرفته اند در زمینه های مواد غذایی، مواد شیمیایی، مصالح ساختمانی، صنایع سلولزی، مصنوعات طلا، مکانیک و فلزشناسی، خودرو و نیروی محرکه، برق و الکترونیک و مهندسی پزشکی بوده است.

حسن پور خاطرنشان کرد: در صورت عدم انطباق مشخصات محصولات تولیدی با استانداردهای ملی برابر ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سازی با و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 600 مورد نمونه برداری از فرآورده های تولیدی اردبیل

انجام بیش از 600 مورد نمونه برداری از فرآورده های تولیدی اردبیل