مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-12سياسي

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان منصوب شد


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی حکمی فرشاد محمدی را به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی و رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان هرمزگان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی حکمی فرشاد محمدی را به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی و رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان هرمزگان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، مسئولیت پذیری و شایستگی های فرهنگی و اجرایی جناب عالی، به موجب این ابلاغ شما را به مدت دو سال به سمت مدیرکل کتابخانه های عمومی و رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان هرمزگان منصوب می کنم.

بی گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنهاست.

انجام این وظیفه خطیر و دلپذیر، که به ویژه در نهاد کتابخانه های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه گر است، مستلزم توجه همدلانه و آگاهانه به نکاتی است که بر رعایت آن ها در طراحی و اجرای برنامه ها تأکید دارم: توجه به برنامه ریزی و تعیین اهداف و بسیج امکانات برای تحقق آنها، سازماندهی وظایف ستاد به منظور ایجاد بهره وری و مشارکت در کارکنان، کنترل فرایند و نظارت هدفمند و صمیمانه بر آنها، توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان منصوب شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان منصوب شد