مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-15سياسي

اولین دوره تربیت مربی فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود


اولین دوره تربیت مربی فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی با شرکت بیش از 65 نفر از دانشجویان فعال فرهنگی و تحصیلی شیعه و اهل سنت تهران و تمامی شعب دانشگاه از 24 تا 30 تیرماه به میزبانی واحد مرکزی در تهران برگزار می شود.

- اولین دوره تربیت مربی فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی با شرکت بیش از 65 نفر از دانشجویان فعال فرهنگی و تحصیلی شیعه و اهل سنت تهران و تمامی شعب دانشگاه از 24 تا 30 تیرماه به میزبانی واحد مرکزی در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مراسم افتتاحیه این دوره، امروز شنبه 24 تیرماه از ساعت 13 در سالن همایش شهید ماموستا شیخ الاسلام با سخنرانی دکتر صالحی؛ رییس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی، مولوی مدنی؛ رییس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی و با حضور معاونین، اعضای هیئت علمی، مدیران گروه ها، روسای دانشکده ها و دانشجویان شرکت کننده در این دوره برگزار می شود.

سرفصل هایی همچون آشنایی اجمالی با مذاهب اسلامی، حساسیت های عقیدتی، مدیریت اختلافات فقهی، اطلس مذاهب اسلامی در ایران و جهان اسلام، الگوی همزیستی مسالمت آمیز در سیره امام موسی صدر، جریان شناسی تقریب، سواد رسانه و آشنایی با تکنیک های تفرقه افکنی مذهبی، سواد رسانه و آشنایی با تکنیک های تفرقه افکنی مذهبی، مدیریت اختلافات فرهنگی- اجتماعی، اخلاق گفتگو و آسیب شناسی جدال دینی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره تربیت مربی فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود

اولین دوره تربیت مربی فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود