مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-22بين الملل

وزیر کشور عراق: برای ساخت پاسگاه در مرز ایران بودجه اختصاص داده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالامیر الشمری» وزیر کشور عراق، روز جمعه، در مصاحبه با شبکه «العربیه» گفت که با همتای ایرانی خود درباره کنترل مرز ها به توافق رسیده است.

- وزیر کشور عراق با اشاره به اینکه در دیدار با همتای ایرانی اش 2 طرف بر سر امنیت مرز ها به توافق رسیده اند، گفت برای ساخت پاسگاه در خط مرزی ایران 10 میلیارد دینار بودجه اختصاص داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق، روز جمعه، در مصاحبه با شبکه العربیه گفت که با همتای ایرانی خود درباره کنترل مرز ها به توافق رسیده است.

وزیر کشور عراق در این باره گفت: ما موافقت هیأت وزیران برای تخصیص 10 میلیارد دینار به منظور ساخت پاسگاه در مرز های سلیمانیه با ایران را کسب کرده ایم .

عبدالامیر الشمری در ادامه با اشاره به اینکه با همتای ایرانی خود دو بار نشست داشته و دو طرف درباره کنترل مرز ها با توافق رسیده اند، اضافه کرد: ما در مرزهایمان با ایران در واسط، دیالی و میسان برجک نصب کرده ایم و روند اقداماتمان خوب است .

الشمری همچنین اشاره کرد: طول مرز های عراق و سوریه 620 کیلومتر است و به علت موانعی که در آنجا نصب شده، این مرز بهترین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور عراق: برای ساخت پاسگاه در مرز ایران بودجه اختصاص داده ایم

وزیر کشور عراق: برای ساخت پاسگاه در مرز ایران بودجه اختصاص داده ایم