مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:082023-07-14سياسي

دولت سیزدهم در تعامل سازنده با دنیا موفق عمل کرده است


دولت سیزدهم در مسیر گفت وگو و تعامل سازنده با دنیا روز به روز موفق تر عمل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد خرم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به 23 تیرماه روز گفتگو و تعامل سازنده با دنیا گفت: خدا را شاکریم که دولت خدمتگزار سیزدهم در مسیر گفت و گو و تعامل سازنده با دنیا روز به روز موفق تر عمل می کند و اتفاقاتی که با کشورهای منطقه افتاد به خوبی مدیریت شد و ارتباط ها با کشورهای همسایه هر چه بهتر و با با برنامه ریزی پیش می رود که امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.

امام جمعه موقت گناوه افزود: شاید برخی افراد سفر رییس جمهور کشورمان به قاره آفریقا را بی فایده و حاصل بدانند که این کشورهای فقیر هستند اما باید بدانیم که آفریقا قاره ای تمام فقیر و بی پول نیست.

وی گفت: در سال گذشته کشور ترکیه به کشور لیبی پنج میلیارد دلار صادرات داشته است که این میزان بیشتر از کل صادرات ایران به قاره اروپا است لذا نباید این کارها و اقدامات دولت را دست کم گرفت.

امام جمعه موقت گناوه یادآور شد: البته شاید این اقدامات دولت زیاد به چشم نیاید چون مسئولان باید متوجه این نکته باشند که تا زمانی که ثمره روابط با دنیا در معیشت و سفره مردم دیده نشود این فعالیت های دولت زیاد به چشم نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در تعامل سازنده با دنیا موفق عمل کرده است

دولت سیزدهم در تعامل سازنده با دنیا موفق عمل کرده است