مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-06اقتصادي

تأکید وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس بر حفظ ثبات بازار نفت


وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک و ائتلاف اوپک پلاس در حاشیه هشتمین سمینار بین المللی اوپک در وین طی نشستی غیررسمی بر حفظ ثبات در بازارهای جهانی نفت خام تأکید کردند.

- نشست غیررسمی اعضای اوپک و ائتلاف اوپک پلاس در وین برگزار شد تأکید وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس بر حفظ ثبات بازار نفت وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک و ائتلاف اوپک پلاس در حاشیه هشتمین سمینار بین المللی اوپک در وین طی نشستی غیررسمی بر حفظ ثبات در بازارهای جهانی نفت خام تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست غیررسمی شماری از وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و اوپک پلاس (ائتلاف تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک) در حاشیه نخستین روز هشتمین سمینار بین المللی اوپک در وین برگزار شد.

در این نشست، وزیران نفت و انرژی کشورهای ایران، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، عراق، گینه استوایی و چند کشور دیگر حضور داشتند.

وزیران نفت و انرژی کشورهای یادشده در این نشست غیررسمی درباره وضع کنونی بازارهای جهانی نفت خام تبادل نظر و حاضران در این نشست همچنین بر حفظ ثبات در بازار نفت و ادامه سیاست های موجود در بازار تأکید کردند.

وزیران نفت و انرژی حاضر در این نشست غیر رسمی، همچنین بر همدلی در تصمیم گیری و اجرای سیاست ها برای حفظ ثبات در بازار تأکید کردند و این اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس بر حفظ ثبات بازار نفت

تأکید وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس بر حفظ ثبات بازار نفت