مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 02:002023-06-24پزشكي

پابان رنج درمان بیماران سرطانی آمل با افتتاح بخش شیمی درمانی


با افتتاح بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان آمل بخش از مشکلات ناشی از درمان بیماران این شهرستان که به شهرهای همجوار و تهران مراجعه می کردند، - ایسنا/مازندران با افتتاح بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی(ع) شهرستان آمل بخش از مشکلات ناشی از درمان بیماران این شهرستان که به شهرهای همجوار و تهران مراجعه می کردند، پایان یافت.

بخش مستقل سرپایی و بستری شیمی درمانی در بیمارستان امام علی آمل که ساختمان آن پنج سال قبل توسط مجمع خیرین شهرستان آمل ساخته و برای تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی مازندران شده بود، روزشنبه سوم تیرماه پس از تجهیز و حضور کادردرمانی و فنی به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی آمل در دو طبقه و به مساحت 2200 متر مربع به همت مجمع خیرین شهرستان آمل ساخته و برای تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفته است.

دکتر غلامی افزود: برای ساخت و تجهیز بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی آمل در مجموع بیش از 40 میلیارد ریال توسط مجمع خیرین شهرستان آمل برای ساخت و توسط دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پابان رنج درمان بیماران سرطانی آمل با افتتاح بخش شیمی درمانی

پابان رنج درمان بیماران سرطانی آمل با افتتاح بخش شیمی درمانی