مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-21سياسي

قدردانی امام جمعه ارومیه از اقدامات مسوولان در جهت احیای واحد های تولیدی


امام جمعه ارومیه از دستگاه قضایی و مسوولان اجرایی برای حمایت از تولید و بازگرداندن واحدهای راکد شده به چرخه تولید قدردانی کرد و گفت: باید با پیگیری مستمر تا بازگشت کامل این واحد های تولیدی به عرصه تولید نظارت مستمر داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله علیه السلام اظهار داشت:از خدای متعال درخواست داریم مارا در دنیا و اخرت در معیت اباعبدالله علیه السلام قرار دهد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهداف قیام سیدالشهدا افزود:همانطور که خود اباعبدالله فرمودند هدف ایشان از قیام مبارزه با ظلم و استکبار حاکم برجامعه بود چرا که یزید حاکم ظالم وقت احکام الهی را زیر پا گذاشته بود و جامعه را به سمت نابودی میکشاند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سابقه برگزاری عزاداری برای امام حسین علیه السلام یادآور شد: از صدر اسلام احادیث متعدد نقل شده است که در آن پیامبر گرامی اسلام (ص) اولین برگزار کننده مجلس عزای امام حسین علیه السلام عنوان شده است و بعد ایشان یکایک اهل بیت علیهم السلام اولین بانیان و اقامه کنندگان عزای سیدالشهدا بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امام جمعه ارومیه از اقدامات مسوولان در جهت احیای واحد های تولیدی

قدردانی امام جمعه ارومیه از اقدامات مسوولان در جهت احیای واحد های تولیدی