مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-08سياسي

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری اعلام شد


مراسم شب های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون، حبیب الله فرحزاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 17  تا 23 تیرماه 1402 همزمان با میلاد امام کاظم(ع) و روز مباهله در آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می شود.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، سخنرانی قبل از اذان ظهر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین جعفر واضحی و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین جعفر واضحی برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسن باباییان و مداحی یاسر محمدی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام عباس بهزادی، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمود یزدی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام رضا هوشیاری برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب شنبه در قالب اجتماع دخترانی از 120 کشور جهان، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی حسین زاده و مداحی علی استکندری، دوشنبه با سخنرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری اعلام شد

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری اعلام شد