مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14سياسي

مدعیان بلد بودن زبان دنیا در ارتباط با همسایگان ناکام بودند


آنهایی که می گفتند زبان دنیا را بلد هستیم، با کشورهای همسایه چه کردند، با ظرفیت های عظیم که در غیر اروپا و آمریکا وجود دارد، - چه کردند؟ به گزارش، حجت الاسلام علی رادمرد در خطبه های نماز جمعه شهر ماهدشت که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: 26 تیرماه سالروز تأسیس نهاد ارزشمند شورای نگهبان است.

وی بیان کرد: از آغاز به کار شورای نگهبان بدون مشکل هم نبود.

از زمانی که این نهاد تأسیس شد جریان ها و عناصر مخالف با حاکمیت دینی با آن مخالفت کردند تا آن جا که برخی نیروهای سیاسی و جناحی وارد میدان حمله و توهین و تضعیف شورای نگهبان شدند.

امام جمعه ماهدشت تصریح کرد: این مسئله پس از گذشت یک دوره از مجلس شورای اسلامی و در آستانه برگزاری انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی، آنقدر پیش رفت که امام خمینی (ره) نسبت به آن هشدار داده و فرمودند: من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان، امری خطرناک برای کشور و اسلام است و همیشه انحرافات به تدریج در یک رژیم وارد می شود و در آخر رژیم را ساقط می نماید.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا هم می فرمایند: دشمنان نظام اسلامی هم در تبلیغاتِ خودشان یکی از نقاطی که متصل شاید در هیچ برهه ای نباشد که این نقطه را فراموش کنند مورد بمباران تبلیغاتی قرار می دهند، شورای نگهبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان بلد بودن زبان دنیا در ارتباط با همسایگان ناکام بودند

مدعیان بلد بودن زبان دنیا در ارتباط با همسایگان ناکام بودند