مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-19پزشكي

توانمندسازی کادردرمان استان بوشهر برای کنترل عفونت های بیمارستانی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تلاش برای توانمندسازی کادر درمان استان بوشهر برای کنترل عفونت های بیمارستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر احمد یزدان پناه صبح چهارشنبه در اولین کارگاه توانمندسازی کنترل عفونت در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: کنترل عفونت در بیمارستان ها یک امر ضروری و مهم است که با آموزش و ارتباط بین کارکنان از جمله پرستاران و آزمایشگاه ها و پزشکان در بیمارستان محقق می شود.

وی با حضور تیم کنترل عفونت اعزامی از مشهد مقدس در محل معاونت درمان با همراهی معاون درمان و مدیران ستادی اظهار داشت: توجه به کنترل عفونت بیمارستانی الزامی است و وظیفه تیم درمان محافظت از بیماران و دقت در عدم سرایت بیماری در محیط بیمارستانی به بیماران است که در این راستا لازم است پروتکل های حفاظتی با دقت رعایت شود.

وی افزود: رعایت این مهم در بخش های ویژه و اتاق عمل حائز اهمیت است و تلاش بر این است که با تقویت کمیته دانشگاهی کنترل عفونت از ظرفیت هیئت علمی در ارتقای شاخص های کنترل عفونت بیمارستانی استفاده شود.

آموزش کنترل عفونت های بیمارستانی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گزارشی از دوره توانمندسازی ارائه داده و گفت: در راستای توانمندسازی کارکنان و آموزش کنترل عفونت های بیمارستانی در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی کادردرمان استان بوشهر برای کنترل عفونت های بیمارستانی

توانمندسازی کادردرمان استان بوشهر برای کنترل عفونت های بیمارستانی