مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 19:202023-06-26اقتصادي

تورم زاییده عملکرد نابسامان بانک های خصوصی


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کاهش بدهی دولت به بانک مرکزی، گفت: علت تورم بدهی به بانک مرکزی نیست، بلکه یکی از این عوامل عملکرد نابسامان بانک های خصوصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری، رییس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی، در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: دیپلماسی اقتصادی یکی از نقاط قوت دولت در طول دو سال گذشته بوده و توانسته با حرکت های تحول آفرین در این بخش توفیقات خوبی داشته باشد، به ویژه درحوزه دیپلماسی همسایگی، تقویت روابط با قدرت های نوظهور، حمایت از چند جانبه گرایی، افزایش سرمایه گذاری خارجی، رکوردشکنی صادرات غیر نفتی و رسیدن تجارت بین الملل (غیرنفتی) به 112 میلیارد دلار و رشد 20 درصدی صادرات به همسایگان، این موارد از جمله توفیقات دولت بوده که قابل تقدیر است.

عسگری افزود: اما سوال مردم این است که چرا تاثیر این نقاط مثبت، بر معیشت مردم و بر وضعیت اقتصادی مشخص نیست، ما کجای راه را اشتباه می رویم و کجاها به ما آدرس غلط می دهند؟مدام برخی از اندیشکده ها و همچنین مرکز پژوهش های مجلس، دلیل تورم را کسری بودجه دولت قلمداد می کنند، اما سوال این است چطور کشورهایی که چند برابر ما کسری بودجه دارند؛ با تورم اینچنینی به هیچ وجه مواجه نیستند؟ نماینده مردم کرج، اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم زاییده عملکرد نابسامان بانک های خصوصی

تورم زاییده عملکرد نابسامان بانک های خصوصی