مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-22اقتصادي

فنی و حرفه ای و اداره کل ارتباطات البرز تفاهم نامه امضا کردند


به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تفاهم نامه همکاری آموزشی امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر شنبه به منظور ایجاد بستر مناسب و گسترش همکاری و ایجاد فرصت های شغلی برای دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزشی و صنعتی و همچنین عملیاتی نمودن محوریت مهارت بنیان بر اساس شعار سال مهار تورم و رشد تولید تفاهم نامه همکاری آموزشی به امضای بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و مهدی یوسف زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رسید.

این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین مصوبه شورای عالی اشتغال مبنی بر ارتقای شایستگی های حرفه ای هنرجویان، دانشجویان، دانش پذیران و دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار کشور به نیروی متخصص منعقد شد.

بنابراین گزارش؛ استفاده از ظرفیت های مشترک دو مجموعه در راستای هم افزایی و ارتقای مهارت های دیجیتال، حمایت از نخبگان و فعالیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاه ها به منظور ایجاد بستر اشتغال مولد، جامع و پویا برای جوانان، رفع کمبود نیروی متخصص بازار هدف، همکاری برای توسعه آموزش های مهارتی با هدف توسعه کسب و کارهای برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنی و حرفه ای و اداره کل ارتباطات البرز تفاهم نامه امضا کردند

فنی و حرفه ای و اداره کل ارتباطات البرز تفاهم نامه امضا کردند