مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-24سياسي

80 هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: 80 هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد و باید با مولدسازی می توان آنها را به نتیجه رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر شنبه در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی مهر گلدشت، با بیان اینکه مشاهده به نتیجه رسیدن پروژه های عمرانی کشور بسیار لذتبخش است، اظهار داشت: کشور اکنون تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است، پروژه های عمرانی ما محدود به قله هایی که برای افتتاح در نظر گرفته ایم نیست و همیشه پروژه های عمرانی علیرغم فشارهای دشمنان در حال پیشرفت با سرعت و موفقیت هستند.

وی ادامه داد: شهردار گلدشت یکی از شهرداران بسیار خلاق و نوآور و خدوم است و اقدامات جهادی بسیار خوبی با همراهی شورای شهر گلدشت داشته است، پروژه های خوب در حال انجام قرار نیست کند بشود، مولد سازی کاری ارزشمندی است و اگر قرار است 80 هزار پروژه نیمه تمام عمرانی کشور را تمام کنیم باید با اتکا به بحث مولد به نتیجه برسانیم و این یک خدمت ماندگار از دولت است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ابراز امیدواری کرد پروژه های توسعه زیرساخت های حوزه هنری در سطح کشور با قدرت ادامه پیدا کند و گفت: می توانیم شهرهای مرکز هربخش را برای احداث سالن های مشارکتی در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد

80 هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد