مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:192023-07-12سياسي

تقویت گردشگری هدف تمام ارکان در استان همدان است


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و مالی شورای شهر همدان گفت: تقویت گردشگری، هدف تمام ارکان در استان همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات ظهر امروز در کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و مالی شورا با موضوع برنامه تبلیغات این کمیسیون در راستای ثبت جهانی هگمتانه، اظهار کرد: انتظار داریم همدان را به سمت توسعه به ویژه در بحث گردشگری ببریم.

وی با تشکر از تلاش ها و زحمات مجموعه شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، عوامل و دستگاه های اجرایی و رسانه ها در موضوع ثبت جهانی هگمتانه، گفت: ثبت جهانی یک موضوع ملی بوده و فرآیند کار در این راستا بسیار خوب، با سرعت و جدیت پیش می رود و جای نگرانی نیست.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و مالی شورای شهر همدان بیان کرد: تمام عوامل در استان و به ویژه شهرداری و شورا یکی از برنامه های مهم و در اولویت خود را موضوع ثبت جهانی هگمتانه قرار داده اند و اتفاقات خوبی نیز رخ داده است.

بادامی نجات با بیان اینکه برای اولین بار تمام خیابان های مهم در رینگ مرکزی شهر در دست جداره سازی است، افزود: جداره سازی در پیاده راه اکباتان آغاز شده و در پیاده راه بوعلی نیز همزمان دو پیمانکار در حال کار هستند و به زودی در میدان امام (ره) نیز این مهم آغاز و پازل تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت گردشگری هدف تمام ارکان در استان همدان است

تقویت گردشگری هدف تمام ارکان در استان همدان است