مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:352023-07-17سياسي

بازنشستگان و پیشکسوتان عناصر مهم اجرای جهاد تبیین هستند


فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان یکی از عناصر مهم در راستای اجرای فرمان جهاد تبیین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم تجلیل از بازنشستگان پدافند هوایی و خانواده های آنها در مشهد، اظهار کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان یکی از عناصر مهم در راستای اجرای فرمان جهاد تبیین هستند و می توانند با استفاده از تجربیات خود از دوران دفاع مقدس تا به امروز و همچنین بیان خاطرات خود از دوران خدمت در ارتش، جوانان را به نظام خوش بین و موجبات امید آفرینی شوند.

وی تاکید کرد: بازنشستگان را هیچ وقت نباید فراموش کرد، بلکه همواره باید زحمات این عزیزان را مورد تقدیر و توجه قرار داد.

تغییر نگرش جامعه نسبت به جایگاه افراد بازنشسته و ایجاد روحیه و امید در آنان، به طور قطع دلگرمی جوانان و آینده سازان کشور را به همراه دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اهمیت جایگاه و منزلت پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تکریم و گرامیداشت بازنشستگان به عنوان قشر خدوم و تأثیرگذار در جامعه، گفت: پیشکسوتان نیروهای مسلح بالاخص در سخت ترین برهه های ایران اسلامی با نثار عمر با ارزش خود از میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگان و پیشکسوتان عناصر مهم اجرای جهاد تبیین هستند

بازنشستگان و پیشکسوتان عناصر مهم اجرای جهاد تبیین هستند