مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-03اجتماعي

نمایشگاه «محصولات تربیت فناورانه» برگزار می شود


نمایشگاه محصولات تربیت فناورانه همزمان با رویداد بین المللی «الف تا» در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

- نمایشگاه محصولات تربیت فناورانه همزمان با رویداد بین المللی الف تا در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ناظر به چشم انداز مدرسه در افق 1404 و مبتنی بر توسعه مشارکت بخش غیردولتی در تحقق اهداف تحولی به منظور معرفی ظرفیت ها و توانمندی های موجود و فراهم کردن محیطی سالم و ایجاد همدلی و هم افزایی بین پدیدآورندگان محصولات فناورانه و توسعه زیست بوم آموزش و پرورش نوآور و امکان بهره برداری از محصولات فناورانه، نمایشگاه محصولات تربیت فناورانه همزمان با رویداد بین المللی الف تا در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

از جمله محورهای برپایی نمایشگاه، ارائه و معرفی کالا و خدمات برای معلمان، مدارس و نهاد آموزش و پرورش در جهت تحقق مفاد سند تحول، ارائه راه حل و ایجاد الزامات و سازوکارهای به منظور حل مسائل مرتبط با اجرایی سازی سند تحول بنیادی و ترویج کاربست علوم و فناوری های نوین در جهت ارتقاء و تعالی نظام تعلیم و تربیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «محصولات تربیت فناورانه» برگزار می شود

نمایشگاه «محصولات تربیت فناورانه» برگزار می شود