مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-29سياسي

استاندار کرمان به خاطر قطعی آب از مردم عذرخواهی کرد


استاندارکرمان در برنامه تلویزیونی از مردم به خاطر قطعی های اخیر آب،عذرخواهی کرد و گفت:اینکه رییس جمهور در کوران مشکلات آب به کرمان سفرمی کند، - نشان از توجه ایشان به حل مشکلات مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی فداکار در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری که از شبکه 5 سیمای کرمان پخش شد به تشریح برنامه های سفر روز جمعه 9 تیرماه رییس جمهور به استان کرمان به منظور افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه مهم پرداخت.

توجه ویژه رییس جمهور به موضوع آب در کرمان استاندار کرمان در این برنامه تلویزیونی ابتدا از مردم کرمان به خاطر کمبود و قطعی های اخیر آب در برخی مناطق حاشیه ای و مرکز شهر کرمان عذرخواهی کرد و گفت: اینکه رییس جمهور در کوران مشکل ایجاد شده در حوزه آب به کرمان سفر می کند، نشان از توجه ویژه ایشان به حل مشکلات مردم است.

وی افزود: سفر آیت الله رییسی در شرایطی که مردم در موضوع آب با مشکل هستند، انجام می شود و این نشان دهنده اهتمام ویژه رییس جمهور در این خصوص است و حضور ایشان در استان به این دلیل است تا از نزدیک در جریان کارهای انجام شده در خصوص مسئله آب قرار بگیرند.

استاندار کرمان تاکید کرد: قطعاً سفر و حضور رییس جمهور در استان کرمان در مباحث تأمین منابع مالی طرح های انتقال آب و نیز پیشبرد فعالیت های مرتبط با حوزه انتقال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان به خاطر قطعی آب از مردم عذرخواهی کرد

استاندار کرمان به خاطر قطعی آب از مردم عذرخواهی کرد