مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-14بين الملل

وزیر صهیونیست هتک حرمت قرآن را توجیه کرد اما سوزاندن تورات را «یهودستیزی» خواند


پس از افشای ارتباط دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی با فرد هتاک به قرآن کریم در سوئد، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هتک حرمت قرآن کریم را توجیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را توجیه کرد.

طبق گزارش امروز (جمعه) وبگاه سما ، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اهانت به قرآن کریم در سوئد را به بهانه آنچه آن را اسلام افراطی خوانده، توجیه کرده، اما در مقابل سوزاندن تورات را یهودستیزی خوانده است.

بن گویر در این باره گفت: وقتی فهمیدم که پلیس سوئد با سوزاندن تورات مقابل سفارت اسراییل تحت پوشش آزادی بیان موافقت کرده، شوکه شدم.

لطمه زدن به مقدسات اسراییل آزادی بیان نیست، بلکه یهودستیزی است.

سلوان مومیکا 37ساله و عراقی الاصل، روز چهارشنبه (28 ژوئن) در مرکز استکهلم و در مقابل مسجد اصلی شهر، صفحاتی از قرآن را پاره کرد و آتش زد.

کشورهای اسلامی و عربی با فراخواندن سفرای خود از استکهلم و همچنین احضار سفرای سوئدی، مراتب اعتراض خود را نسبت به تداوم این اقدامات هتاکانه نشان دادند.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد ارتباطی بین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیست هتک حرمت قرآن را توجیه کرد اما سوزاندن تورات را «یهودستیزی» خواند

وزیر صهیونیست هتک حرمت قرآن را توجیه کرد اما سوزاندن تورات را «یهودستیزی» خواند