مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-28سياسي

فرهنگ صحیح زیر بنای اقتصاد سالم است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فرهنگ صحیح و تعهد کاری اساس و زیر بنای اقتصاد سالم و مترقی است.

- به گزارشخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی صبح چهارشنبه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی استان اردبیل به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در سخنانی اظهار کرد: تلاش جمعی مؤثر و ماندگار مجموعه تبلیغات اسلامی باعث خیر و برکت در فعالیت های فرهنگی و دینی این نهاد انقلابی شده است.

وی مهم ترین دلیل تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را تقویت اعتماد و ارتقای دینداری مردم عنوان کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی مسئول حفظ و حراست از دینداری و اعتقادات مردم بوده و برطرف کردن ضعف در این راستا بر عهده علما و روحانیون می باشد.

امام جمعه اردبیل به راهکارهای موفقیت در تبلیغ دینی اشاره کرد و افزود: ابتدا باید منشأ آسیب ها را شناخته و سپس با سنجش امکانات در راستای اولویت بندی فعالیت ها تصمیمات لازم اتخاذ و اقدامات مؤثر انجام شود.

اقتصاد بر پایه فرهنگ صحیح پیشرفت می کند آیت الله عاملی بروز برخی مشکلات اقتصادی را باعث ایجاد ضعف در دینداری عنوان کرد و افزود: در جامعه ما مشکلات اقتصادی به ضعف باورهای دینی منجر شده و زمینه برای تأثیرگذاری دینی کم شده و این امر علاوه بر بروز آسیب ها در زمان حال، باعث ایجاد بحران در آینده نیز خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ صحیح زیر بنای اقتصاد سالم است

فرهنگ صحیح زیر بنای اقتصاد سالم است