مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-08سياسي

دارالسادات در شهرستان دشتی تاسیس شود


امام جمعه دشتی با تاکید بر تاسیس دارالسادات در شهرستان دشتی گفت: دلبستگی عمیق به انقلاب، امام و رهبری از ویژگی های ممتاز سادات دشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام زاهددوست جمعه شب در اجتماع سادات شهرستان به مناسبت عید سعید غدیر خم و با حضور آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت: امام صادق (ع) در مورد اهمیت عید غدیر خم می فرمایند اهمیت روز عید غدیر خم در میان سه عید فطر و قربان‏ و جمعه، مانند درخشندگی ماه در میان ستارگان است ، ‬ ایشان این روز را باعظمت ترین عید و بهترین روز سال تعبیر می کنند و می دانند.

وی با بیان اینکه از مهمترین و با فضلیت ترین کارها در عید غدیر تجلیل از سادات و فرزندان حضرت زهرا است اضافه کرد: عید غدیر، عید بزرگ شیعیان به ویژه سادات است و در این روز باید سادات را اکرام کنیم.

امام جمعه دشتی ادامه داد: سیادت یک فضیلت محسوب می شود، چرا که منتسب به پیامبر اکرم (ص) امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین جمعیت سادات استان بوشهر متعلق به شهرستان دشتی است تاکید کرد: این برای همه ما و مردم شهرستان مایه افتخار و مباهات است.

زاهددوست خاطرنشان کرد: در شهرستان به تأسیس یک دارالسادات نیازمندیم که این مجموعه بتواند با ایجاد یک بانک اطلاعات دقیق به مسائل و مشکلات مختلف سادات رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارالسادات در شهرستان دشتی تاسیس شود

دارالسادات در شهرستان دشتی تاسیس شود