مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-14سياسي

اجرای طرح علمداران خدمت برای استقبال از ماه محرم در مازندران


در استقبال از ماه محرم علمداران خدمت در کل استان مازندران اجرایی می شود تا سیمای شهری آماده ماه محرم شود و این طرح به عنوان پایلوت به همت شهرداری نکا اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، احمد توکلی در آیین اجرای طرح علمداران خدمت در مسجد توحید نکا اظهار کرد: این طرح با حضور نیروهای پرتلاش پاکبان با ابتکار شهردار نکا اجرایی شد و آیین نصب کتیبه و پارچه های مشکی و غبارروبی مساجد و معابر منتهی به مساجد و تکایا با قوت اجرایی شد تا محرم را با تاسی از اهل بیت(ع) و دوستی آنان با خدمت به خلق آغاز کنیم .

  وی افزود: طرح علمداران خدمت به میزبانی شهرداری نکا از مسجد توحید راه آهن نکا آغاز شد و در هر مناسبت آیینی و دینی در حوزه شهری در انجام مراسم ها و مناسبت ها شهرداری ها با قوت وارد کار شده و فعالیت مناسبی در این بخش انجام می شود.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: شهرداران مسؤولان کمیته مبلمان شهری هستند و نصب بنرها و پارچه نوشته در دهه اول محرم و عزاداری سالار شهیدان را بر عهده دارند و امیدواریم با آذین بندی مناسب در این کار آیینی و نماد دینی مسلمانان، همه با هم تلاش کنیم.

توکلی افزود: باید با شور و شعور حسینی به استقبال محرم برویم و از حضور با برکت سیدالشهدا و سیره اهل بیت بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح علمداران خدمت برای استقبال از ماه محرم در مازندران

اجرای طرح علمداران خدمت برای استقبال از ماه محرم در مازندران