مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-04اقتصادي

اعتبارات مشاغل خانگی 35 درصد افزایش یافت


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبارات امسال بخش مشاغل خانگی در کشور نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود کریمی بیرانوند ظهر سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال خراسان رضوی بدون ذکر میزان این اعتبارات اظهار کرد: اعتبارات مزبور ابلاغ شده است و مورد مصرف آنها در سال جاری بیشتر بر توسعه پشتیبانی ها تمرکز دارد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از مسؤولان خراسان رضوی برای تحقق ایجاد 115 هزار فرصت شغلی طی سال گذشته در این استان بیان کرد: خراسان رضوی در این بخش از استان های دیگر موفق تر عمل کرده است، ضمن اینکه نرخ بیکاری در این استان نیز تک رقمی است.

وی به سامانه رصد اشتغال در کشور اشاره و گفت: 2 سال از راه اندازی سامانه ملی رصد اشتغال توسط دولت سیزدهم می گذرد و به همین سبب اطلاعات خوبی برای رصد اشتغال در اختیار استان قرار دارد.

کریمی بیرانوند اظهار کرد: شفافیت در آمار اشتغال ایجاد شده توسط استان ها از جمله مزیت های سامانه رصد اشتغال در کشور است که اتفاقات در کف میدان اشتغال را به طور کامل رصد کرده و رسته شغلی و موقعیت هر فردی که برای وی شغل ایجاد شده است را بررسی می کند و داشبوردهای تحلیلی (پوشه های اطلاعاتی) متعددی ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مشاغل خانگی 35 درصد افزایش یافت

اعتبارات مشاغل خانگی 35 درصد افزایش یافت