مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-09سياسي

یک شهر با دو شهردار


در حالیکه اکنون رضا حیدری شهردار ابهر است، علیرضا عباس نیا شهردار برکنار شده ابهر با پیگیری های قانونی دوباره مجوز بازگشت به کار گرفته است.

- ایسنا/زنجان در حالیکه اکنون رضا حیدری شهردار ابهر است، علیرضا عباس نیا شهردار برکنار شده ابهر با پیگیری های قانونی دوباره مجوز بازگشت به کار گرفته است.

حاشیه های انتخاب و ادامه کار شهرداران در شهرستان ابهر با روی کار آمدن شوراهای اسلامی دور ششم گویا تمام شدنی نیست به طوری که اعضای شورای شهر ابهر چندین نفر را به عنوان شهردار انتخاب کردند که یا صلاحیت آنان تایید نشد و یا خودشان انصراف دادند.

در هیدج نیز شورای شهر محمد نجفی را به عنوان شهردار انتخاب کرده و پس از مدتی از ادامه همکاری با وی صرف نظر کرده و شهردار برکنار شده صایین قلعه را به عنوان شهردار این شهر عالم پرور برگزیدند.

در صایین قلعه نیز چند نفر به عنوان شهردار معرفی شده اند که صلاحیت آنان به تایید نرسیده است که در آخرین اقدام شورای این شهر برای انتخاب شهردار علیرضا انصاری به عنوان شهردار معرفی شده که باید دید با معرفی وی آیا قفل کلید انتخاب شهردار در صایین قلعه باز خواهد شد یا نه؟ موضوعی که این روزها در ابهر به یکی از بحث های داغ و البته پر حاشیه تبدیل شده شکایت علیرضا عباس نیا شهردار برکنار شده و سابق این شهر برای بازگشت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شهر با دو شهردار

یک شهر با دو شهردار