مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-13حوادث

دستگیری قاتلی که عروسی را به عزا تبدیل کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در حوزه میلک شهرستان هیرمند، - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی یکی از شهروندان هیرمندی جان خود را از دست داد و قاتل کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در حوزه میلک شهرستان هیرمند، سریعاً بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس در بررسی های اولیه مطلع شدند فردی در یک عروسی به هنگام شادی با اسلحه به سمت یکی از مهمانان بصورت سهوی تیراندازی کرده که منجر به مرگ وی شده است.

وی ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را در محور های مواصلاتی شهرستان هیرمند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

دستگیری مالخر حرفه ای اموال مسروقه در زابل سردار جلیلیان در تشریح جزییات خبر دیگری بیان کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی قطعات و محتویات داخل خودرو و سایر سرقت ها در محدوده مرکزی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتلی که عروسی را به عزا تبدیل کرد

دستگیری قاتلی که عروسی را به عزا تبدیل کرد