مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:222023-07-04سياسي

اندیشکده حکمرانی استان قزوین افتتاح شد


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه اولین و تنها پژوهشکده آینده پژوهی کشور است که با هدف ایفای نقش شناسایی و حل مسائل فعالیت خود را آغاز کرد و امروز با افتتاح اندیشکده حکمرانی استان قزوین در این پژوهشکده بی شک .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید علی قاسم زاده در آیین افتتاح اندیشکده حکمرانی استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات امیر کبیر پژوهشکده آینده پژوهی برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح اندیشکده حکمرانی استان قزوین اتفاقی خوب و اثرگذار در حوزه حکمرانی کشور است که با شکل گیری این اندیشکده ها ما شاهد رقم خوردن اتفاقات مبارک در سطح کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه افتتاح اندیشکده حکمرانی استان قزوین را در ایام مبارک غدیر نیک و پرثمر تلقی می کنیم، بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی به ویژه در مرکز پژوهش مجلس سبب وقوع اتفاقات تحولی خواهد شد.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) افزود: جدا بودن دانشگاه از بدنه حاکمیتی و دیده نشدن نقش دانشگاه ها توسط حکمرانان از جمله دغدغه های مهم دانشگاه ها بود چراکه دانشگاه باتوجه به داشتن تجارب علمی و خرد اندیشه ها بستری برای ارائه ایده ها و تصمیم گیری نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده حکمرانی استان قزوین افتتاح شد

اندیشکده حکمرانی استان قزوین افتتاح شد