مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-08اجتماعي

تجمیع پروژه های خرد از اولویت های مدیریت شهری زنجان است


شهردار زنجان از احداث بلوار شهیدان کرمی خبر داد و گفت: تجمیع پروژه های خرد از اولویت های مدیریت شهری زنجان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فیروزفر، عصر شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در سال های گذشته پروژه ها به صورت خرد انجام می شد که در حال حاضر با تغییر رویکرد به دنبال تجمیع پروژه های خرد هستیم و این کار از اولویت های کاری مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه قراردادهایی برای تجمیع پروژه ها در مناطق مختلف شهرداری زنجان منعقد شده است، بیان کرد: مشاور و ناظر برای مناطق تعیین شده که تکلیف چهار مورد از آنها در شرف شفاف سازی است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه بلوار شهیدان کریمی بزرگترین پروژه شهرداری زنجان است و مساحت آن از سه راه امجدیه آغاز می شود و تا خروجی شهر بعد از تقاطع ثمین ادامه پیدا می کند، ابراز کرد: این پروژه در مدت 2 سال با مبلغی حدود یک هزار میلیارد تومان با پیمانکاری قرارگاه خاتم اجرا می شود.

وی عنوان کرد: به دنبال محل مناسب برای تجهیز کارگاه پروژه محور شهیدان کریمی هستیم و احداث این محور در 6 نقطه از مسیر با اصلاحاتی همراه خواهد بود که شامل 2 اصلاح هندسی همسطح و چهار سازه غیر همسطح می شود.

فیروزفر با بیان اینکه امکان تغییر در این پروژه با هدف بهسازی وجود دارد چون پروژه طراحی و اجرا است، خاطرنشان کرد: مرحله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع پروژه های خرد از اولویت های مدیریت شهری زنجان است

تجمیع پروژه های خرد از اولویت های مدیریت شهری زنجان است