مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-03حوادث

اسکوبار هم می خواست کوکایین را قانونی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ آمار تکان دهنده مسمویت های الکلی در شهرهای ایران چندی ست که مهمان ناخوانده و ناخواسته ی اخبار این روز هاست و واکنش ها، - در پی اخبار مسمومیت های اخیر به دلیل مصرف مشروبات الکلی، برخی ساده انگار می گویند چرا باید یک امر حرام، جرم انگاری شود و موجب شکل گیری مشروبات تقلبی شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ آمار تکان دهنده مسمویت های الکلی در شهرهای ایران چندی ست که مهمان ناخوانده و ناخواسته ی اخبار این روز هاست و واکنش ها، آمار و حتی اعمال متفاوتی نماینگر پس لرزه های این اخبار هستند.

اما، فصل مشترک همه ی موارد فوق تاسف و اندوه همگانی بابت این حوادث و از دست رفتن جان عده ای از هموطنان است که قربانی تجارت های شوم و دلالان مرگ شده اند.

برخی همه ی تقصیرها را بر گردن یک ترکیب شیمیایی انداختند و گفتند (CH3OH) یا متانول مقصر از دست رفتن جان هموطنان است و برخی هم به یادشان افتاد که برای مقابله با چنین رویداد های اجتماعی و جلوگیری از چنین آسیب هایی باید از سالها پیش کار فرهنگی می کردند.

اما عده ای مثل همیشه آنچه که خود می خواستند از این ماجرا صید کردند و حرف از این می زدند که بله! لابد چون مصرف خوراکی الکل و مشروبات الکلی در ایران حرام است و این امر در ایران جرم انگاری می شود باعث پیدایش مشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوبار هم می خواست کوکایین را قانونی کند

اسکوبار هم می خواست کوکایین را قانونی کند