مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 21:202023-06-30سياسي

اطلاعیه مجلس درباره جنجالِ حقوق نمایندگان


در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده اند، شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، چندی پیش یکی دیگر از روزنامه نگار نما ها فیشی را منتشر کرد و مدعی پرداخت حقوق 100 میلیون تومانی به یک نماینده مجلس شد.

علی رغم اینکه توسط نمایندگان مجلس توضیح داده شد که این فیش مربوط به حقوق نیست و مربوط به هزینه های دفاتر، نیرو های شاغل در این دفاتر و انجام وظایف نمایندگی در حوزه های انتخابیه است، جریانی با تکرار عبارت سراسر دروغ حقوق 100 میلیون تومانی نمایندگان، تلاش کردند مجلسی که در سال آخر خود علی رغم برخی نقاط ضعف، در یک نگاه کلی مدال افتخار مجلس انقلابی را گرفته است، تخریب کند.

دستگاه قضایی در دوره جدید با ریاست فردی مجتهد، متخصص در شئون مختلف قوه قضاییه، شجاع، بی توجه به مصلحت اندیشی های غیردرست، امید زیادی را در دفاع از حقوق عامه  ایجاد کرده است و در همین راستا هم اتفاقات بزرگی در مقایسه با گذشته در پیگیری پرونده های به فراموشی سپرده شده، صورت گرفته است، اما در تکمیل این اقدامات این توقع وجود دارد در راستای مطالبه مکرر رهبر انقلاب مبنی بر حفظ امنیت روانی مردم به عنوان یکی از حقوق عامه، دستگاه قضایی دروغگویان و شایعه پردازان را مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه مجلس درباره جنجالِ حقوق نمایندگان

اطلاعیه مجلس درباره جنجالِ حقوق نمایندگان